| שם פרויקט |
צוות מוביל |
תחום דעת |
| אותה המורה – כיתות שונות |
פרופ' רוחמה אבן |
מתמטיקה |
| אסטרטגיות הוראה לפיתוח הרגלי למידה מפתרונות שגויים |
פרופ' עידית ירושלמי, דר' אסתר בגנו, ד"ר ראפע ספדי |
פיזיקה |
| הנפשה של תכניות מחשב |
פרופ' מרדכי בן ארי, Erkki Sutinen, PhD |
מדעי המחשב |
| הפשטה במדעי המחשב |
פרופ' מיכל ארמוני |
מדעי המחשב |
| הוראת הפיזיקה בתוכנית רוטשילד ויצמן, לתואר שני למורים מצטיינים |
פרופ' בת שבע אלון, דר' אסתר בגנו, דר חנה ברגר |
פיזיקה |
| הוראת מתמטיקה לתלמידי תיכון מתקשים ברוח הפרויקטים ש"י ושל"ב |
ד"ר רוני קרסנטי |
מתמטיקה |
| הרגלי למידה מפתרונות שגויים |
פרופ' עידית ירושלמי, Prof. Chandralekha Singh, ד"ר ראפע ספדי< |
פיזיקה |
| התפקיד של פרספקטיבה אוניברסיטאית בצמיחת ידע מתמטי להוראה בבית הספר היסודי |
ג'יסון יעקוב קופר, ד"ר רוני קרסנטי, פרופ' אברהם הרכבי |
מתמטיקה |
| התרומה של מדעי המחשב ללמידת פיסיקה חישובית |
פרופ' מרדכי בן ארי, פרופ' מיכל ארמוני |
מדעי המחשב |
| וולדורף – מה ניתן ללמוד מלמידה חוויתית בגישה התפתחותית של בתי ספר בשיטת וולדורף אשר יכול לשפר את הוראת המדעים בבתי ספר רגילים? |
פרופ' דיויד פורטס |
חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי |
| למידה לוגית מתמטית |
פרופ' מרדכי בן ארי |
מדעי המחשב |
| מדעי החומר (כימיה לחטיבת ביניים) |
ד"ר זהבה שרץ, פרופ' בת-שבע אלון |
מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים |
| מדעי המחשב בחטיבות הביניים |
פרופ' מרדכי בן ארי, פרופ' מיכל ארמוני |
מדעי המחשב |
| מיומנויות למידה במדע (LSS) |
ד"ר זהבה שרץ, פרופ' בת-שבע אלון |
מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים |
| ניתוח בחינות בגרות מוט"ב |
ד"ר יעל שורץ |
כימיה |
| סוגיות בהוראת LSC והפרדיגמה של תכנות מונחה תרחישים |
פרופ' דוד הראל, פרופ' מיכל ארמוני |
מדעי המחשב |
| ספר אלגברה למורים |
ד"ר אלכס פרידלנדר , פרופ' אברהם הרכבי |
מתמטיקה |
| ספר אלגברה למורי מורים, תלמידי מחקר ומורים |
פרופ' אברהם הרכבי, פרופ' קאיה סטייסי, פרופ' פאול דריג'וורס |
מתמטיקה |
| פרויקט הכתה הארצית במדעי כדה"א בלמידה מרחוק (DENC) |
פרופ' ניר אוריון |
מדעי כדור הארץ והסביבה |
| פיתוח יכולות חשיבה |
פרופ' ניר אוריון |
מדעי כדור הארץ והסביבה |
| פתרון בעיות בביולוגיה וביוטכנולוגיה: שימוש בכלי ביואינפורמטיקה ובסיסי נתונים |
פרופ' ענת ירדן |
מדעי החיים |
| קוהרנטיות קוגנטיבית |
ד"ר יעל שורץ |
כימיה |
| קריאת טקסטים מתמטיים |
אביטל אלבוים-כהן, פרופ' אברהם הרכבי |
מתמטיקה |
| פעילויות רובוטיקה בחינוך |
פרופ' מרדכי בן ארי |
מדעי המחשב |
| שילוב נושאים של מדע עכשווי בתוכנית הלימודים בכימיה |
ד"ר רון בלונדר |
כימיה |
| שימוש בטקסטים דיגיטליים בנושאי כימיה ירוקה לפיתוח מיומנויות חשיבה |
ד"ר יעל שורץ |
כימיה |
| שלבי הוראת אנרגיה- פיתוח שלבי הוראת אנרגיה מכיתה א' עד י"ב כולל כלי הערכה, רמות הבנה, מבנים משתנים, תופעות מרכזיות ומרכיבי תוכנית הלימודים. |
פרופ' דיויד פורטס |
חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי |
| תכנית להתפתחות מקצועית של מורים לפיזיקה המבוססת על הבאת עדויות ומתמקדת בארגון ידע |
פרופ' בת-שבע אלון ודר' אסתר בגנו |
פיזיקה |
| תכנית לימודים בינ-תחומית "אקראיות וסדר: מודלים של חומר רך" |
פרופ' עידית ירושלמי, פרופ' שמואל שפרן |
פיזיקה |
| The interplay of factors involved in shaping students' opportunities to learn mathematics |
פרופ' רוחמה אבן |
מתמטיקה |