2017  גיל שוורץ אפיון דיונים מבוססי-וידאו של מורים ישראלים למתמטיקה הצופים בשיעור יפני

*זכתה בפרס הצטיינות ממדרשת פיינברג על עבודת המסטר

פרופ' אברהם הרכבי וד"ר רוני קרסנטי
 2017  סוהיר סחניני  ננוטכנולוגיה בהוראת המדעים: כיצד ניתן לשלב מדע עכשווי בהוראת המדעים בתיכון

*זכתה במילגה לזכרו של אבישי בר-נר

 פרופ' רון בלונדר
2016 ערן זפרני מעורבות פעילה של תלמידי תיכון בפרויקט מדעי-חברתי בבית ספרם: התפתחות זהות במהלך פעולה

*זכה בפרס הצטיינות ממדרשת פיינברג על עבודת המסטר

 פרופ' ענת ירדן
2014 סאלאח פראג' ההשפעה של השתתפות מורים לפיזיקה בקהילות אזוריות המודרכות ע"י מורים מובילים , על דרכי ההוראה שלהם  פרופ' בת שבע אלון
2014 מאיה שלום מהם הגורמים המקדמים והגורמים המעכבים מורים לערוך שינוי בתכני ובדרכי הוראתם? פרופ' ניר אוריון
2014 יעל נוריק-ויזל התגבשות הידע המתמטי להוראה של מורים בעקבות צפייה מונחית ודיון עמיתים בשיעורי מתמטיקה מוסרטים פרופ' אברהם הרכבי וד"ר רוני קרסנטי
2012 אושר מרחב מעורבות תלמידי תיכון בתהליך ארגון ידע, המתבסס על חשיבה לוגית וחשיבה מערכתית פרופ' ניר אוריון
2011 עירד ניב דרישות קוגניטיביות במשימות לתלמיד בראשית לימודי האלגברה בשלושה ספרי לימוד פרופ' רוחמה אבן
2011 שרית דולב הצדקות והסברים לטענות מתמטיות בספרי לימוד לכיתות ז' פרופ' רוחמה אבן
2011 סאוסאן עילבוני Classroom Implementation of "Troubleshooting Tasks" in the Context of In-Service Program for High-School Physics Teachers ד"ר עידית ירושלמי וד"ר ראפע ספדי
2010 הנד בשיר אפיון ופיתוח מיומנויות איסוף, ארגון, וניתוח נתונים במסגרת ניסויי חקר בקרב תלמידי חטיבות ביניים פרופ' דיויד פורטס וד"ר יעל שורץ
2009 ריבקה טאוב השפעת פעילויות 'מדעי המחשב ללא מחשב' על תפיסות ועמדות כלפי מדעי המחשב בקרב תלמידי חטיבת ביניים פרופ' מוטי בן ארי, ד"ר מיכל ארמוני
2008 מוריה שרון-אריאלי אפיון תפיסות בנושא התא החי והיבטים בחשיבת מאקרו-מיקרו של בוגרי חטיבת ביניים בישראל

*זכתה בפרס הצטיינות ממדרשת פיינברג על עבודת המסטר

ד"ר ענת ירדן
2007 אלכס אקשטיין בדיקת התרומה של גישות למידה אינטראקטיביות (משחקים וחיד"ה) ללימוד משוואות התנועה במסגרת הוראת מכניקה להנדסאים במכללות פרופ' אבי הופשטיין, פרופ' בת-שבע אלון
2007 בסיס תמר אפיון יכולות חשיבה מערכתית של תלמידי מגמת מדעי כדור הארץ והסביבה בחטיבה העליונה פרופ' ניר אוריון
2007 מריה טננבאום האם תפיסות המורים לגבי התוכנית "כימיה במנהרת הזמן" הולמות את מטרות המפתחים? פרופ' אבי הופשטיין, ד"ר רחל ממלוק – נעמן
2006 גיל אבל השפעת וויזואליזציה של תוכניות על מאפייני הפניית הקשב של הלומד פרופ' מוטי בן-ארי
2006 דקלה אלבז היבטים שונים של שילוב מדיה עדכנית בהוראת הביולוגיה בבתי ספר תיכוניים בישראל ד"ר ענת ירדן
2006 דורית טיטלבאום התפתחות מקצועית מתמשכת של מורים לכימיה במהלך הוראה בדרך החקר במעבדה פרופ' אבי הופשטיין, ד"ר רחל ממלוק – נעמן
2006 שמואל שוורץ תרשים המצבים בחישוב מקבילי – כפרקטיקה כיתתית פרופ' מוטי בן ארי
2006 מיכל איילון הוראת מתמטיקה וחשיבה דדוקטיבית

*זכתה בפרס הצטיינות ממדרשת פיינברג על עבודת המסטר

פרופ' רוחמה אבן
2005 ניר אסטרמן תהליכי למידה בקבוצת מחקר מדעית: הפן האינטרדיסציפלינרי ד"ר ענת ירדן
2004 נעם לשם תהליכי למידה של תלמידי תיכון בסביבה מקוונת : עיצוב אתר בנושא גיאולוגיה של א"י פרופ' ניר אוריון, ד"ר יעל קלי
2003 עליזה דיין עמדות של מורי מדע דתיים כלפי הוראת נושאים במדעי כדור הארץ השנויים במחלוקת מבחינת מדע ודת, תוך דגש על נושא הזמן הגיאולוגי פרופ' ניר אוריון, פרופ' נתן אביעזר
2003 שלומית חדד קשיים בהבנת נושא ביטוי הגן בקרב תלמידי כיתה ט': אפיון הקשיים ומיונם ע"י שימוש במשימות לארגון ידע ד"ר ענת ירדן
2003 ציפי ישנו הוראת מודל קונספטואלי מפורש כאמצעי לשיפור העבודה עם ישומי מחשב פרופ' מרדכי בן-ארי
2003 יולה מדין גורמים המשפיעים על יכולתם של מורי מדע וטכנולוגיה בבתי ספר יסודיים לשלב את סביבת הלימוד החוץ-כיתתית במערך ההוראה: התפתחות מקצועית מול שינוי מקצועי פרופ' ניר אוריון
2003 איטה נפתליס בעיות קיצון בבית הספר התיכון פרופ' אברהם הרכבי, פרופ' טומי דרייפוס
2003 ארנה פליק הפעלת הגישה "למידה באמצעות פרויקטים במדע וטכנולוגיה" בחטיבות-הביניים: מחקר אורך פרופ' בת-שבע אלון, ד"ר שרמן רוזנפלד
2003 שרה קירו קריאה של הסברים מתמטיים פרופ' אברהם הרכבי, פרופ' טומי דרייפוס
2002 רוני מועלם פיתוח והפעלה של יחידת הלימוד באסטרונומיה "כדור הארץ בחלל", ובדיקת השפעתה על הבנת "עונות השנה פרופ' בת-שבע אלון, ד"ר יוסף נוסבאום
2002 עינת מזרחי הבטים תאיים של נושאי הלימוד רבייה ותורשה: איתור קשיים בהבנה, פתוח חומרי למידה והערכתם ד"ר ענת ירדן
2002 פולק שרה חומרי למידה לביצוע פרויקטים במסגרת הוראת מדהמ"ח לתלמידי תיכון: פיתוח , הפעלה והערכה ד"ר זהבה שרץ, פרופ' אהוד שפירא
2002 רחל שגב הכוונה עצמית בפתרון-בעיות בפיזיקה – אפיון תלמידי תיכון וניתוח תהליכי הנחייה להכוונה עצמית שנוסו בכתות פרופ' בת-שבע אלון, ד"ר עידית ירושלמי
2002 חנה שטיין שינויים בתפיסת מושג המשוואה ודרכי פתרונה בסביבת למידה טכנולוגית ( case study ) ד"ר רנה הרשקוביץ, ד"ר אלכס פרידלנדר
2001 רונית בן-בסט לוי השימוש באנימציה ככלי עזר להוראה פרופ' מרדכי בן-ארי
2001 מיכל טבח התפתחות ידע של זוג תלמידים : ראשית האלגברה בסביבה אינטראקטיבית ד"ר רנה הרשקוביץ, ד"ר ברוך שוורץ
2001 רן סגל מוצגי מתמטיקה במוזיאוני מדע פרופ' אברהם הרכבי
2000 תמי לוי נחום פיתוח כלים להערכת תלמידים בעת ביצוע ניסויי חקר במעבדת הכימיה בבית הספר התיכון

*זכתה בפרס הצטיינות ממדרשת פיינברג על עבודת המסטר

ד"ר רות בן-צבי, ד"ר אבי הופשטיין
1999 מירב יפרח Definition of chemical literacy and assessment of its attainment in high school chemistry ד"ר רות בן-צבי, ד"ר אבי הופשטיין