| שם פרויקט | צוות מוביל | תחום דעת |
|---|---|---|
| באיזה אופן המאפיינים המרכזיים של IQWST מקדמים מוטיבציה ללמוד יותר מדעים? | פרופ' דיויד פורטס | חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי |
| הנפשה של תכניות מחשב | פרופ' מרדכי בן ארי, Erkki Sutinen, PhD | מדעי המחשב |
| התפתחות מסוגלות עצמית של מורי כימיה להוראת הנושאים מתקדמים בכימיה | ד"ר רון בלונדר | כימיה |
| מוטיבציה לבחירה בכימיה | ד"ר יעל שורץ | כימיה |
| חקר מוטיבציה- מה המאפיינים של גורמים סביבתיים המשפיעים על המוטיבציה ללמידת מדעים בתוך בית הספר ומחוצה לו? | פרופ' דיויד פורטס | חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי |
| מעורבות תלמידים בתהליך הלמידה | פרופ' ניר אוריון | מדעי כדור הארץ והסביבה |
| מסוגלות עצמית של מורי כימיה לשימוש בטכנולוגיה (פייסבוק, יוטיוב) כאמצעים לקידום הוראת הכימיה | ד"ר רון בלונדר | כימיה |
| פיזיקה ותעשייה עם תלמידים מתקשים | פרופ' בת שבע אלון, ד"ר רמי אריאלי, ד"ר דורותי לנגלי | פיזיקה |
| תחקירנות במדע וטכנולוגיה | ד"ר זהבה שרץ, פרופ' בת-שבע אלון | מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים |