שם פרויקט |
צוות מוביל |
תחום דעת |
באיזה אופן המאפיינים המרכזיים של IQWST מקדמים מוטיבציה ללמוד יותר מדעים? |
פרופ' דיויד פורטס |
חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי |
הנפשה של תכניות מחשב |
פרופ' מרדכי בן ארי, Erkki Sutinen, PhD |
מדעי המחשב |
התפתחות מסוגלות עצמית של מורי כימיה להוראת הנושאים מתקדמים בכימיה |
ד"ר רון בלונדר |
כימיה |
מוטיבציה לבחירה בכימיה |
ד"ר יעל שורץ |
כימיה |
חקר מוטיבציה- מה המאפיינים של גורמים סביבתיים המשפיעים על המוטיבציה ללמידת מדעים בתוך בית הספר ומחוצה לו? |
פרופ' דיויד פורטס |
חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי |
מעורבות תלמידים בתהליך הלמידה |
פרופ' ניר אוריון |
מדעי כדור הארץ והסביבה |
מסוגלות עצמית של מורי כימיה לשימוש בטכנולוגיה (פייסבוק, יוטיוב) כאמצעים לקידום הוראת הכימיה |
ד"ר רון בלונדר |
כימיה |
פיזיקה ותעשייה עם תלמידים מתקשים |
פרופ' בת שבע אלון, ד"ר רמי אריאלי, ד"ר דורותי לנגלי |
פיזיקה |
תחקירנות במדע וטכנולוגיה |
ד"ר זהבה שרץ, פרופ' בת-שבע אלון |
מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים |