| שם פרויקט | צוות מוביל | תחום דעת |
|---|---|---|
| הוראת הפיזיקה בתוכנית רוטשילד ויצמן, לתואר שני למורים מצטיינים | פרופ' בת שבע אלון פרופ' עידית ירושלמי | פיזיקה |
| וידקטיקה | פרופ' ירון להבי | פיזיקה |
| המרכז הארצי למורי הפיזיקה | פרופ' עידית ירושלמי פרופ' ירון להבי | פיזיקה |
| המרכז הארצי למורי כימיה | ד"ר רחל ממלוק – נעמן, ד"ר יעל שורץ, ד"ר רון בלונדר | כימיה |
| מרכז מורים ארצי למדע ולטכנולוגיה בחטיבת הביניים | ד"ר זהבה שרץ, פרופ' בת-שבע אלון | מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים |
| התפקיד של פרספקטיבה אוניברסיטאית בצמיחת ידע מתמטי להוראה בבית הספר היסודי | ג'יסון יעקוב קופר, ד"ר רוני קרסנטי, פרופ' אברהם הרכבי | מתמטיקה |
| התפתחות ידע תוכן של מורי כימיה בנושאים של מדע עכשווי בכימיה וננוטכנולוגיה | ד"ר רון בלונדר | כימיה |
| התפתחות מקצועית מתמשכת של מורי מדע המתמקדת בלמידה בדרך החקר של סוגיות סוציו-מדעיות (PROFILES) | ד"ר רחל ממלוק – נעמן, פרופ' אבי הופשטיין | כימיה |
| התפתחות מקצועית של מורים לפיזיקה במסגרת "קהילות לומדות" | פרופ' בת שבע אלון, ד"ר סמדר לוי, פרופ' עידית ירושלמי | פיזיקה |
| חקר הידע המקצועי של מורים לביולוגיה | פרופ' ענת ירדן | מדעי החיים |
| חקר מוטיבציה – אלו דרכי הוראה מבדילות בין מורים הנתפסים בעיני תלמידיהם כדורשים בקיאות גבוהה או נמוכה במטרות ההוראה? | פרופ' דיויד פורטס | חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי |
| חקר פיתוח מקצועי והכשרה של מורי מתמטיקה (ICMI) | פרופ' רוחמה אבן | מתמטיקה |
| ידע מתמטי עבור מורים למתמטיקה | פרופ' רוחמה אבן | מתמטיקה |
| ידע טכנולוגי-פדגוגי-תכני (TPACK) של מורים ומורים מובילים | ד"ר יעל שורץ | כימיה |
| לימוד חקר על ידי שילוב תופעות מסתוריות (TEMI) | ד"ר רחל ממלוק-נעמן, פרופ' אבי הופשטיין, פרופ' דיויד פורטס | כימיה |
| מהלכי הוראה למורים לפיזיקה | ד"ר אסתר בגנו, אסתר מגן | פיזיקה |
| מנו"ר – הכשרת מנחים למורים למתמטיקה בביה"ס העל יסודי | פרופ' רוחמה אבן | מתמטיקה |
| מסגרות השתלמות מקצועית וידע ואמונות של מורים | פרופ' עידית ירושלמי, פרופ' בת שבע אלון, ד"ר ראפע ספדי | פיזיקה |
| ספר אלגברה למורי מורים, תלמידי מחקר ומורים | פרופ' אברהם הרכבי, פרופ' קאיה סטייסי, פרופ' פאול דריג'וורס | מתמטיקה |
| עוברים של"ב לעדש"ה – בשיתוף פרויקט חותם | ד"ר רוני קרסנטי, צילה ירחי, פרופ' אברהם הרכבי | מתמטיקה |
| עידוד מורים לפתח ולהפיץ רעיונות הוראה וגישות שיחדדו לתלמידים ולחברה את הרלבנטיות בהוראת המדע, ושיגבירו את העניין של התלמידים בחינוך המדעי (PARSEL) | ד"ר רחל ממלוק – נעמן, פרופ' אבי הופשטיין | כימיה |
| פיזיקה מחקרית | פרופ' עידית ירושלמי | פיזיקה |
| פרויקט עדש"ה (עמיתים דנים בשיעורי המתמטיקה): פיתוח מקצועי של מורי מתמטיקה באמצעות צפייה בשיעורים מוסרטים | פרופ' אברהם הרכבי, ד"ר רוני קרסנטי | מתמטיקה |
| פרויקט ויקי-ספר מתמטיקה משולבת | פרופ' רוחמה אבן | מתמטיקה |
| שינוי מקצועי של מורים | פרופ' ניר אוריון | מדעי כדור הארץ והסביבה |
| שער לפיזיקה – תכנית לימודים ייעודית למתמחי מדעים בכיתה ט' | פרופ' עידית ירושלמי, ד"ר אלון לנגבהיים | פיזיקה |
| תהליכי רפלקציה ושכלול ידע מתמטי להוראה בקרב מורים בעקבות דיונים בשיעורי מתמטיקה מוסרטים | פרופ' אברהם הרכבי, ד"ר רוני קרסנטי, יעל נוריק | מתמטיקה |
| תפיסות של מנחי פיזיקה לגבי לימוד והוראה של פתרון בעיות | פרופ' עידית ירושלמי, Prof. Kenneth Heller, Prof. Patricia Heller, Prof. C. Henderson, Prof. Chandralekha Singh | פיזיקה |
| תכנית להתפתחות מקצועית של מורים לפיזיקה המבוססת על הבאת עדויות ומתמקדת בארגון ידע | פרופ' בת-שבע אלון ודר' אסתר בגנו | פיזיקה |
| תכנית להתפתחות מקצועית של מורי מו"ט בחט"ב | ד"ר זהבה שרץ, פרופ' בת-שבע אלון | מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים |
| CONNECT | פרופ' אבי הופשטיין | כימיה |
| IRRESISTIBLE | ד"ר רון בלונדר | כימיה |