שם פרויקט |
צוות מוביל |
תחום דעת |
הוראת הפיזיקה בתוכנית רוטשילד ויצמן, לתואר שני למורים מצטיינים |
פרופ' בת שבע אלון פרופ' עידית ירושלמי |
פיזיקה |
וידקטיקה |
פרופ' ירון להבי |
פיזיקה |
המרכז הארצי למורי הפיזיקה |
פרופ' עידית ירושלמי פרופ' ירון להבי |
פיזיקה |
המרכז הארצי למורי כימיה |
ד"ר רחל ממלוק – נעמן, ד"ר יעל שורץ, ד"ר רון בלונדר |
כימיה |
מרכז מורים ארצי למדע ולטכנולוגיה בחטיבת הביניים |
ד"ר זהבה שרץ, פרופ' בת-שבע אלון |
מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים |
התפקיד של פרספקטיבה אוניברסיטאית בצמיחת ידע מתמטי להוראה בבית הספר היסודי |
ג'יסון יעקוב קופר, ד"ר רוני קרסנטי, פרופ' אברהם הרכבי |
מתמטיקה |
התפתחות ידע תוכן של מורי כימיה בנושאים של מדע עכשווי בכימיה וננוטכנולוגיה |
ד"ר רון בלונדר |
כימיה |
התפתחות מקצועית מתמשכת של מורי מדע המתמקדת בלמידה בדרך החקר של סוגיות סוציו-מדעיות (PROFILES) |
ד"ר רחל ממלוק – נעמן, פרופ' אבי הופשטיין |
כימיה |
התפתחות מקצועית של מורים לפיזיקה במסגרת "קהילות לומדות" |
פרופ' בת שבע אלון, ד"ר סמדר לוי, פרופ' עידית ירושלמי |
פיזיקה |
חקר הידע המקצועי של מורים לביולוגיה |
פרופ' ענת ירדן |
מדעי החיים |
חקר מוטיבציה – אלו דרכי הוראה מבדילות בין מורים הנתפסים בעיני תלמידיהם כדורשים בקיאות גבוהה או נמוכה במטרות ההוראה? |
פרופ' דיויד פורטס |
חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי |
חקר פיתוח מקצועי והכשרה של מורי מתמטיקה (ICMI) |
פרופ' רוחמה אבן |
מתמטיקה |
ידע מתמטי עבור מורים למתמטיקה |
פרופ' רוחמה אבן |
מתמטיקה |
ידע טכנולוגי-פדגוגי-תכני (TPACK) של מורים ומורים מובילים |
ד"ר יעל שורץ |
כימיה |
לימוד חקר על ידי שילוב תופעות מסתוריות (TEMI) |
ד"ר רחל ממלוק-נעמן, פרופ' אבי הופשטיין, פרופ' דיויד פורטס |
כימיה |
מהלכי הוראה למורים לפיזיקה |
ד"ר אסתר בגנו, אסתר מגן |
פיזיקה |
מנו"ר – הכשרת מנחים למורים למתמטיקה בביה"ס העל יסודי |
פרופ' רוחמה אבן |
מתמטיקה |
מסגרות השתלמות מקצועית וידע ואמונות של מורים |
פרופ' עידית ירושלמי, פרופ' בת שבע אלון, ד"ר ראפע ספדי |
פיזיקה |
ספר אלגברה למורי מורים, תלמידי מחקר ומורים |
פרופ' אברהם הרכבי, פרופ' קאיה סטייסי, פרופ' פאול דריג'וורס |
מתמטיקה |
עוברים של"ב לעדש"ה – בשיתוף פרויקט חותם |
ד"ר רוני קרסנטי, צילה ירחי, פרופ' אברהם הרכבי |
מתמטיקה |
עידוד מורים לפתח ולהפיץ רעיונות הוראה וגישות שיחדדו לתלמידים ולחברה את הרלבנטיות בהוראת המדע, ושיגבירו את העניין של התלמידים בחינוך המדעי (PARSEL) |
ד"ר רחל ממלוק – נעמן, פרופ' אבי הופשטיין |
כימיה |
פיזיקה מחקרית |
פרופ' עידית ירושלמי |
פיזיקה |
פרויקט עדש"ה (עמיתים דנים בשיעורי המתמטיקה): פיתוח מקצועי של מורי מתמטיקה באמצעות צפייה בשיעורים מוסרטים |
פרופ' אברהם הרכבי, ד"ר רוני קרסנטי |
מתמטיקה |
פרויקט ויקי-ספר מתמטיקה משולבת |
פרופ' רוחמה אבן |
מתמטיקה |
שינוי מקצועי של מורים |
פרופ' ניר אוריון |
מדעי כדור הארץ והסביבה |
שער לפיזיקה – תכנית לימודים ייעודית למתמחי מדעים בכיתה ט' |
פרופ' עידית ירושלמי, ד"ר אלון לנגבהיים |
פיזיקה |
תהליכי רפלקציה ושכלול ידע מתמטי להוראה בקרב מורים בעקבות דיונים בשיעורי מתמטיקה מוסרטים |
פרופ' אברהם הרכבי, ד"ר רוני קרסנטי, יעל נוריק |
מתמטיקה |
תפיסות של מנחי פיזיקה לגבי לימוד והוראה של פתרון בעיות |
פרופ' עידית ירושלמי, Prof. Kenneth Heller, Prof. Patricia Heller, Prof. C. Henderson, Prof. Chandralekha Singh |
פיזיקה |
תכנית להתפתחות מקצועית של מורים לפיזיקה המבוססת על הבאת עדויות ומתמקדת בארגון ידע |
פרופ' בת-שבע אלון ודר' אסתר בגנו |
פיזיקה |
תכנית להתפתחות מקצועית של מורי מו"ט בחט"ב |
ד"ר זהבה שרץ, פרופ' בת-שבע אלון |
מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים |
CONNECT |
פרופ' אבי הופשטיין |
כימיה |
IRRESISTIBLE |
ד"ר רון בלונדר |
כימיה |