כפי שהצענו בהקדמה למדריך, ניתן לתת את המשימה רק לחלק מתלמידי הכיתה, כך שבהוראת המבנית לכל תלמיד תהיה משימה אחת גדולה בנושא חמצון חיזור.
מטרות הפעילות:
- יישום תגובות חמצון חיזור בתופעות מוכרות מחיי יום יום.
- איתור מקורות מידע
- עיבוד המידע
- הצגת המידע
נושא | קישור |
---|---|
הלבנת שיניים | הלבנת שיניים – משרד הבריאות
מה הדרך הטובה ביותר להלבין שיניים? Carolyn Ruth; (2003), ChemMatters, December, pp 7-11 – אנגלית |
חיטוי ברכות שחיה | מערכות הטיפול במים |
גפרורים | Rohing, B. (2002), Matches-Striking Chemistry at your Fingers, ChamMatters, Decmber 2002, pp. 14-16 |
פיתוח תמונות | אורנה, מ.ו., שכפול על ידי אור, כמעט 2000, הוצאת האוניברסיטה העברית – עברית
How Photographic Film Works – אנגלית |
משקפיים פוטוכרומיות | How do photochromatic lenses work? – אנגלית
How Sunglasses Work? – אנגלית לראות את האור – עברית |
ניטרוס אוקסיד N2O | מולקולת החודש – אנגלית
How does nitrous oxide help an engine perform better? – אנגלית אוסף עובדות מפורט – אנגלית |
זיקוקי דינור | זיקוקי דינור מלכותיים |