הנפשה של תכניות מחשב

צוות מוביל

חברי הפרויקט

תקציר

הפרויקט חוקר את Jeliot, מערכת ההנפשה (אנימציה) של תכניות מחשב אשר פותחה בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת Joensuu בפינלנד. המערכת מיועדת לתלמידים העושים את צעדיהם הראשונים במדעי המחשב. בפרויקט נמצאו שתי תוצאות עיקריות: מבחינת התלמידים נמצא כי הסביבה מאפשרת להם לדמיין כיצד תוכנית פועלת מאחורי הקלעים במחשב. מבחינת המורים נמצאו ארבע התנהגויות שונות: 1. מורים שאימצו את הסביבה ככלי העבודה העיקרי בעבודתם, 2. מורים שפעלו בדיוק לפי האופן שלמדו בהשתלמות, 3. מורים שטענו כי הסביבה אינה עוזרת להבנה ולכן פיתחו התנגדות לשימוש בה, 4. מורים שחשו כי אין להם שליטה מספיקה בכלי עקב העדר השתלמות ולכן הרגישו שהם משתמשים בסביבה באופן שגוי.

אתר הפרויקט

לקריאה נוספת:

ליצירת קשר