לוגו מכון ויצמן למדע

כימיה במנהרת הזמן

בניווט מקלדת, יש ללחוץ על מקש האנטר לפתיחת תת התפריט
  • ראשי
  • מבוא
    • הקדמה כללית
    • הנחיות להוראת הפרק
    • הערכה בפרק המבוא
    • מאגר פעילויות נוספות
  • פרק א'
    • הנחיות להוראת הפרק
    • הערכת תלמידים המבצעי...
    • מאגר פעילויות נוספות
  • פרק ב'
    • הנחיות להוראת הפרק
    • כיצד נשתמש בלומדה
    • כלי הערכה
    • מאגר פעילויות נוספות
  • פרק ג'
    • הנחיות להוראת הפרק
    • הערכת עבודה
    • מודל האטום והתפתחותו
    • מבחן
    • מאגר פעילויות נוספות
  • פרק ד'
    • הנחיות להוראת הפרק
    • כלי הערכה
    • מאגר פעילויות נוספות
  • פרק ה'
    • הנחיות להוראת הפרק
    • הערות לניסויים
    • מאגר פעילויות נוספות
  • לומדות מלוות
    • מחפשי זהב
    • התפתחות מודל האטום
    • אלקטרוליזה של NaCℓ מ...
    • המסה של NaCℓ במים
כימיה במנהרת הזמן

not-working

האתר לא עובד זמנית ויעלה בהקדם האפשרי

צוות פיתוח וכתיבה

ד"ר רחל ממלוק-נעמן , ד"ר רות בן-צבי, תמי לוי נחום, נאוה מילנר, דבורה קצביץ, דינה רפפורט ושרה שני.

על הספר

הספר מתאים לתוכנית הלימודים החדשה בכימיה ברמת בסיס - מבנית גרעין לכיתה י´. בתוכנית הלימודים "כימיה לחטיבה העליונה לכתה י´ (רמת-בסיס) תש"ס", הוגדרה הקניית אוריינות מדעית לבוגרים כמטרה העיקרית בהוראת מדע בבית-הספר העל-יסודי. מכאן, שעל לימודי הכימיה בבית-הספר העל-יסודי להתרכז בהיבטים המיוחדים של האוריינות המדעית שמאפיינים את תחום הכימיה.

פיתוח לומדות מלוות

אתר אינטרנט: ד"ר שלי ליבנה
ומתן ברקוביץ'

לומדות מלוות: ד"ר רות בן צבי ומתן ברקוביץ'

כימיה במנהרת הזמן

  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • מפת אתר
  • צור קשר
©  All rights reserved to Department of Science Teaching , Weizmann Institute of Science
  • ראשי
  • מבוא
  • פרק א'
  • פרק ב'
  • פרק ג'
  • פרק ד'
  • פרק ה'
  • לומדות מלוות
    ▼
    • מחפשי זהב
    • התפתחות מודל האטום
    • אלקטרוליזה של NaCℓ מותך
    • המסה של NaCℓ במים
Accessibility by WAH