בעברית
- אלון, ב. ורזאל, מ. (1986). תוכנית לימודים לטיפוח חשיבה חזותית אצל ילדים צעירים: תוכנית אגם. הד הגן, כרך 50, עמ' 449-458.
- "תוכנית לחינוך חזותי מגבירה את היכולת הלימודית של ילדים." מתוך אל מאת המכון, מכון ויצמן למדע, גליון 36, עמ' 2, מארס 1991.
- פרומר, ש. (1992). לדבר פחות ולראות יותר. במקום, אוקטובר 23, עמ' 48-49.
- רזאל, מ. ו אלון, ב. (1991). החכם עיניו בראשו: העברה קוקניטיבית בתוכנית אגם לחינוך חזותי. מגמות, כרך 2, עמ' 205-231.
- שפירא, ר. (1997). שפת הקווים, הצורות והצבעים: ילדי גן שלמדו בתוכנית אגם לחשיבה חזותית היו מוכנים יותר לבית הספר. הארץ, אפריל 7, עמ' 6ב.
באנגלית
- Agam, Y. (1984). 'Seeing is learning – or should be!' Kidma: Israeli Journal of Development 8(2), 24-31.
- Eylon, B. & Rosenfeld, S. (1990). The Agam Project: Cultivating Visual Cognition in Young Children. Technical Report. Rehovot, Israel: Department of Science Teaching, Weizmann Institute of Science. 180 pages.
- Hershkowitz, R., & Markovits, Z. (1992). Conquer mathematics concepts by developing visual thinking. Arithmetic Teacher, 39 (9), pp. 38-41
- Hershkowitz, R., Parzysz, B., and van Dormolen, J. (1997). Shape and space. In A. J. Bishop, K. Clements, C. Keitel, J. Kilpatrick & C. Laborde (Eds), International Handbook of Mathematics Education. Kluwer Academic Publishers, pp. 161-204.
- Kanon, S. (1991). Visual Smarts. Jerusalem Post, October 4, pp. 28-29.
- Kanon, S. (2006). For Israel's Agam, it's all about visual thinking. Israel 21C. Retrieved from Israel 21c.com, March 1, 2009.
- Markovits, Z., & Hershkowitz, R.(1993). Visual estimation of discrete quantities, Zentralblatt fur Didaktik der Matematik , 93/4, pp. 137-140
- Markovits, Z., & Hershkowitz, R. (1997). Relative and absolute thinking in visual estimation processes. Educational Studies in Mathematics, Vol. 32, no. 1, pp. 29-47.
- Markovits, Z., & Hershkowitz, R. (1997). The dialectic relationships between judgmental situations of visual estimation and proportional reasoning. In Erkki Pehkonen (Ed), Proceedings of the 21st PME Conference. Lahti, Finland: Vol. 3, pp. 216-223.
- Rosenfeld, S. (2009). The Agam Program: research results (2005-7). Unpublished research paper.
- Razel, M. and Eylon, B. (1990). Development of Visual Cognition: Transfer Effects of the Agam Program. Journal of Applied Development Psychology, 11, 459-485.
- Razel, M. and Eylon, B. (1986). Developing visual language skills: The Agam Program.Journal of Visual and Verbal Languaging, 6(1), 49-54.
- Razel, M. & Eylon, B. S. (1987). Validating alternative modes of scoring for the coloured progressive matrices. Paper presented at AERA Conference, Washington D.C.
- Agam, Y. (1999). The Agam Program for visual education: Visual comprehension. Children: A Journal on Education, Health, Safety and Welfare. December, pp. 42-45.