דרכי הוראה אפשריות לקורס בנושא "מידע ותקשורת"

  • עריכת ניסויים ותצפיות, במעבדה ובשדה;
  • עבודה בקבוצות קטנות או עבודה יחידנית;
  • ניתוח מאמרי מדע פופולרי, מעיתונים כגון: "מדע", "לדעת", "גלילאו", "מדע פופולרי", "פי האטום";
  • צפייה בסרטים לימודיים וניתוח שלהם;
  • מעקב אחר קטעי עתונות רלבנטיים;
  • סיורים לימודיים במפעלים הקשורים לתקשורת, בגן המדע במכון ויצמן, וכו'.;
  • שימוש בתיקשוב:
    1. פעילויות מובנות עם גיליון אלקטרוני לעיבוד נתונים;\
    2. לומדות, כגון: ,
  • ניתוח אירועים:
    1. אירועים מן העבר, כגון: ;
    2. אירועים אקטואליים – התלמידים יבחרו קטעי עתונות, חדשות וכו';
  • משחקי סימולציה ותפקידים;
  • פרוייקטים של צוותי חשיבה;
  • מפות מושגים;
  • משחקים לימודיים;
  • חיפוש מידע ועיבודו אינטרנט, ספריות, וכו'.

 

לעמוד הקודם לחץ כאןלעמוד הבא לחץ כאן