בדיקה רוחבית של שאלות ודיון כיתתי
רקע מנגנון בדיקה רוחבית ודיון כיתתי מיועד לאפשר למורה לעבור על תשובות התלמידים במשימה. המנגנון מאפשר למורה לבחון תשובות תלמידים
רקע מנגנון בדיקה רוחבית ודיון כיתתי מיועד לאפשר למורה לעבור על תשובות התלמידים במשימה. המנגנון מאפשר למורה לבחון תשובות תלמידים
כללי הגרופר (GrouPer) – הערכה ולמידה מותאמת קבוצתית, מנגיש למורה מידע על למידת תלמידיו במגוון היבטים. האבחון מבוצע בעזרת שאלון
רקע ומטרות שאלה פתוחה עם מחוון היא שאלה לבחירה במשימה(בוחן) מטרות יצירת שאלה פתוחה עם מחוון: תסייע למורה בניקוד התשובה
הקדמה מערכת פטל מזהה את משתמשיה (מורים ותלמידים) ומקשרת אותם לפרופיל המשתמש שלהם באחת משתי דרכים אפשריות: באמצעות שם משתמש
הקדמה בתחילת תשפ"ד, מערכת פטל שודרגה מגרסה 3.9 לגרסה 4.1. במסגרת השינויים בגרסה החדשה בוצעו שיפורים ועודכנה חווית המשתמש (מורים
כללי בתדריך זה נסקור את אפשרויות ההצגה וההסתרה של פריטים שונים בפטל. שינוי מצב בין מוסתר למוצג מאפשר לכם, המורים,
הקדמה עמידה בדרישות תקנות הנגישות בעת יצירת תוכן בכלל, ובפיתוח רכיבי למידה בפרט, מוגדרת בחוק כך שאנשים עם מוגבלויות יוכלו
על מנת לשתף קורס עם מורה אחר, יש לעקוב אחר הפעולות הבאות: יש להיכנס לקורס אשר אתם רשומים בו כ-
ניתן להעתיק ולשכפל יחידות הוראה שלמות בין קורסים שבניהול המורה באופן הבא: כנסו לקורס שבניהולכם, שממנו תרצו להעתיק יחידות הוראה
מורי פטל יקרים, ברכות לסיום שנת הלימודים! תדריך זה מאגד את רשימת הפעולות המומלצות לסגירת שנה והערכות נדרשת לקראת שנה"ל
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך ההרשמה.
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע