מה כתבו על פטל?

המעבדה פטל והחיים תותים
על כימיה, עלון מורי הכימיה, גליון 39 מרץ 2023​

פטל כימיה היא סביבת למידה מותאמת אישית להוראת הכימיה בבתי הספר התיכוניים. הסביבה מבוססת על פלטפורמת מוודל והיא מאפשרת למורים לנהל את רצף ההוראה שלהם בסביבה מקוונת, להכין ולערוך פעילויות מקוונות) למשל, תרגילים, משחקים, ואפילו מבחנים (לשתף ולקחת תכנים לימודיים ופעילויות ממורים עמיתים למקצוע. בנוסף הסביבה מאפשרת למורים לאסוף נתונים בזמן אמת על מצב התלמידים בכיתה וללמד באופן מותאם אישית לכיתה ולתלמידים בכיתה.

כשטכנולוגיה ופדגוגיה הולכות יד ביד
על כימיה, עלון מורי הכימיה, גליון 37 מרץ 2022​

במאמר שפורסם בעיצומה של תקופת הלמידה מרחוק שכותרתו ”מהו הכשל העיקרי בלמידה מרחוק בתקופת הקורונה? לא מה שחשבתם“ (סלנט, 2020), תואר מחקר שהתקיים באוניברסיטת ג‘ורג‘יה בארצות הברית, אשר מצא שאחד הגורמים שמנע למידה יעילה בתקופת הקורונה הוא חוסר בזמינות של חומרי למידה באופן מסודר.

הצטיינות בחינוך מדעי דיגיטלי
WEIZMANN HOMEPAGE, אפריל 2020​

בתי הספר סגורים בשל נגיף הקורונה, מורים ברחבי העולם עוברים קורסים מזורזים בלמידה דיגיטלית – טכנולוגיות מקוונות המאפשרות לאנשי חינוך לנהל למידה מרחוק, ולהגיע אל כל אחד מהתלמידים באופן אישי. האתגר משמעותי, אבל הודות למחקר ופיתוח של פרויקטים חלוציים במכון ויצמן למדע, ישנם מורים למדעים אשר כבר מקדימים את כולם.

חנוך לנער על פי הפלטפורמה
WEIZMANN MAGAZINE VOL. 13, אפריל 2018​

בעידן האינטרנט, לא חסרים למורים מקורות מידע מקצועיים. למעשה, הכמות האדירה של מידע נגיש עלולה לפעמים לבלבל. יוזמה חדשה של המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע מסייעת למורים להפריד את הבר מן התבן ובכך מקדמת עידן חדש של הוראה מותאמת אישית בכיתות הלימוד.

מאמרים אקדמיים על פטל

 

הצטרפו לפטל

רוצה להצטרף אלינו? איזה כייף!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם להמשך תהליך ההרשמה.

Contact Us

© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע