בדיקה רוחבית של שאלות ודיון כיתתי
רקע מנגנון בדיקה רוחבית ודיון כיתתי מיועד לאפשר למורה לעבור על תשובות התלמידים במשימה. המנגנון מאפשר למורה לבחון תשובות תלמידים
רקע מנגנון בדיקה רוחבית ודיון כיתתי מיועד לאפשר למורה לעבור על תשובות התלמידים במשימה. המנגנון מאפשר למורה לבחון תשובות תלמידים
כללי הגרופר (GrouPer) – הערכה ולמידה מותאמת קבוצתית, מנגיש למורה מידע על למידת תלמידיו במגוון היבטים. האבחון מבוצע בעזרת שאלון
רקע ומטרות שאלה פתוחה עם מחוון היא שאלה לבחירה במשימה(בוחן) מטרות יצירת שאלה פתוחה עם מחוון: תסייע למורה בניקוד התשובה
הקדמה בתחילת תשפ"ד, מערכת פטל שודרגה מגרסה 3.9 לגרסה 4.1. במסגרת השינויים בגרסה החדשה בוצעו שיפורים ועודכנה חווית המשתמש (מורים
הקדמה פטל מאפשרת למורים לנהל את ההתקדמות של התלמידים לפעילויות הבאות בהתאם לביצוע / השלמה / מעבר של פעילות מקדימה.
כללי בתדריך זה נסקור את אפשרויות ההצגה וההסתרה של פריטים שונים בפטל. שינוי מצב בין מוסתר למוצג מאפשר לכם, המורים,
הקדמה עמידה בדרישות תקנות הנגישות בעת יצירת תוכן בכלל, ובפיתוח רכיבי למידה בפרט, מוגדרת בחוק כך שאנשים עם מוגבלויות יוכלו
ניתן להעתיק ולשכפל יחידות הוראה שלמות בין קורסים שבניהול המורה באופן הבא: כנסו לקורס שבניהולכם, שממנו תרצו להעתיק יחידות הוראה
הקדמה עדכון אוטומטי של ציוני תלמידים בפעילויות שבוצעו בין מערכת פטל למערכת משו"ב ומערכת סמארטסקול (Smart School), מאפשר למורים לייעל
פעילות לוח פתקים בעמודות (Board) הינה סוג פעילות שיתופית המאפשרת למשתתפיה להוסיף תוכן (קישורים, תמונות, סרטונים, טקסט) לעמודות המתאימות, להצביע
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך ההרשמה.
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע