כניסה לפטל באמצעות הזדהות אחידה משרד החינוך
הקדמה מערכת פטל מזהה את משתמשיה (מורים ותלמידים) ומקשרת אותם לפרופיל המשתמש שלהם באחת משתי דרכים אפשריות: באמצעות שם משתמש
הקדמה מערכת פטל מזהה את משתמשיה (מורים ותלמידים) ומקשרת אותם לפרופיל המשתמש שלהם באחת משתי דרכים אפשריות: באמצעות שם משתמש
הקדמה בתחילת תשפ"ד, מערכת פטל שודרגה מגרסה 3.9 לגרסה 4.1. במסגרת השינויים בגרסה החדשה בוצעו שיפורים ועודכנה חווית המשתמש (מורים
ניתן לצפות בפעילויות ומשאבים חדשים שעלו למאגר המשותף באמצעות לחיצה על כפתור "חדש במאגר המשותף" בעמוד הסביבה שלי: כל הפעילויות
כללי בתדריך זה נסקור את אפשרויות ההצגה וההסתרה של פריטים שונים בפטל. שינוי מצב בין מוסתר למוצג מאפשר לכם, המורים,
הקדמה סביבת עמיתים היא סביבה העומדת לרשות המורים כסביבה לשיתוף קורסים ופעילויות עם מורים עמיתים. מורים הרשומים לפטל יכולים להפעיל
הקדמה עמידה בדרישות תקנות הנגישות בעת יצירת תוכן בכלל, ובפיתוח רכיבי למידה בפרט, מוגדרת בחוק כך שאנשים עם מוגבלויות יוכלו
על מנת לשתף קורס עם מורה אחר, יש לעקוב אחר הפעולות הבאות: יש להיכנס לקורס אשר אתם רשומים בו כ-
מורי פטל יקרים, ברכות לסיום שנת הלימודים! תדריך זה מאגד את רשימת הפעולות המומלצות לסגירת שנה והערכות נדרשת לקראת שנה"ל
הקדמה עדכון אוטומטי של ציוני תלמידים בפעילויות שבוצעו בין מערכת פטל למערכת משו"ב ומערכת סמארטסקול (Smart School), מאפשר למורים לייעל
בכדי לעבור למצב צפייה כתלמיד יש לבצע את הפעולות הבאות: ראשית בפינה הימנית למעלה יש ללחוץ על תמונת הפרופיל או
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך ההרשמה.
סביבות התוכן פטל מופעלות על ידי המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע בהתאם לתנאי השימוש הקבועים בהן. התכנים פותחו על ידי מומחי המחלקה ("בדיקת צוות פטל") ועל ידי מורים ("בדיקת עמיתים"). בנוסף, הסביבות כוללות הצעות של מורים לפעילויות שונות ("מורים מציעים") וקישורים לאתרים חיצוניים נבחרים. האחריות על התכנים בסביבות פטל היא של המחלקה להוראת המדעים ו/או של כותבי התכנים, ו/או של האתר החיצוני, לפי העניין, כמפורט בתנאי השימוש. מומלץ להפעיל שיקול דעת בהחלטה כיצד לעשות שימוש בתכנים השונים ולקרוא בעיון את תנאי השימוש באתר.
לצורך קידום הוראת המדעים בישראל, חוקרי המחלקה להוראת המדעים עושים שימוש מחקרי בנתונים המצטברים בסביבות פטל והכל בהתאם לכללי אתיקה רלוונטיים ומדיניות הפרטיות של האתר.
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע