בדיקה רוחבית של שאלות ודיון כיתתי
רקע מנגנון בדיקה רוחבית ודיון כיתתי מיועד לאפשר למורה לעבור על תשובות התלמידים במשימה. המנגנון מאפשר למורה לבחון תשובות תלמידים
רקע מנגנון בדיקה רוחבית ודיון כיתתי מיועד לאפשר למורה לעבור על תשובות התלמידים במשימה. המנגנון מאפשר למורה לבחון תשובות תלמידים
כללי הגרופר (GrouPer) – הערכה ולמידה מותאמת קבוצתית, מנגיש למורה מידע על למידת תלמידיו במגוון היבטים. האבחון מבוצע בעזרת שאלון
רקע ומטרות שאלה פתוחה עם מחוון היא שאלה לבחירה במשימה(בוחן) מטרות יצירת שאלה פתוחה עם מחוון: תסייע למורה בניקוד התשובה
הקדמה מערכת פטל מזהה את משתמשיה (מורים ותלמידים) ומקשרת אותם לפרופיל המשתמש שלהם באחת משתי דרכים אפשריות: באמצעות שם משתמש
הקדמה בתחילת תשפ"ד, מערכת פטל שודרגה מגרסה 3.9 לגרסה 4.1. במסגרת השינויים בגרסה החדשה בוצעו שיפורים ועודכנה חווית המשתמש (מורים
הקדמה פטל מאפשרת למורים לנהל את ההתקדמות של התלמידים לפעילויות הבאות בהתאם לביצוע / השלמה / מעבר של פעילות מקדימה.
ניתן לצפות בפעילויות ומשאבים חדשים שעלו למאגר המשותף באמצעות לחיצה על כפתור "חדש במאגר המשותף" בעמוד הסביבה שלי: כל הפעילויות
הקדמה שאלה מסוג: מטריצה הינה סוג שאלה לבחירה ב "משימת / בוחן". מטרת השאלה: יצירת רצף שאלות / היגדים עבורם
הקדמה שאלה מסוג: "גליון נתונים + גרף (פתוחה)" היא שאלה פתוחה בה התלמיד יכול להזין נתונים בגיליון וממנו להפיק גרף
כללי בתדריך זה נסקור את אפשרויות ההצגה וההסתרה של פריטים שונים בפטל. שינוי מצב בין מוסתר למוצג מאפשר לכם, המורים,
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך ההרשמה.
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע