הוספת סוג פעילות ללשונית מועדף
בפטל, קיימת אפשרות לתייג את סוגי הפעילויות המועדפים עלינו בתוך לשונית "מועדף", המאפשרת למורה לגשת לסוגים אלו בקלות ובמהירות. הוספת סוג פעילות ללשונית מועדף יש
בפטל, קיימת אפשרות לתייג את סוגי הפעילויות המועדפים עלינו בתוך לשונית "מועדף", המאפשרת למורה לגשת לסוגים אלו בקלות ובמהירות. הוספת סוג פעילות ללשונית מועדף יש
על מנת לבצע התאמות מיוחדות לתלמידים, יש להיכנס לפעילות, וללחוץ אפשרויות נוספות > הגדרות מותאמות: ניתן להגדיר התאמות מיוחדות באחת משתי הדרכים הבאות: הגדרות
פעילות מפות חשיבה מאפשרת להציג מידע בצורה גרפית של עץ עם צמתים לצורך סיעור מוחות, תיאור מושגים ותהליכים. להלן דוגמא לפעילות: הוספה והגדרת פעילות
סוגי בחנים קיימים 4 סוגי בחנים כברירת מחדל: 1. פעילות – במשימה לא יינתן ציון לתלמידים. במהלך המשימה לאחר הגשת תשובתם לשאלה, התלמידים יראו
במידה והוגדרו בקורס קבוצות, ניתן להגביל גישה למטלות שונות על פי הקבוצות שהוגדרו. בשלב הראשון עלינו לוודא שבמטלות מצב קבוצות פעיל. אפשור קבוצות במטלה כדי
שימושים נפוצים בהוראה לסוג פעילות "ענן מילים" ניתן לשלב פעילות מסוג "ענן מילים" בקורס לצרכי הוראה שונים. להלן דוגמאות נפוצות לשימוש בסוג פעילות זה: בדיקת
מעקב התקדמות היא רשימה של משימות ,לצד כל משימה מופיע מקום לסימון ,מטרת הפעילות היא לבצע את המשימות שברשימה ולסמן כל משימה שבוצעה, כדי שיתאפשר
במידה וברצונכם לשייך רק חלק מהתלמידים הרשומים לקורס לפעילות מסוימת, יש לבצע את הפעולות הבאות: שלבו את הפעילות בקורס וודאו שאתם נמצאים במצב עריכה בקורס.
ניתן להוסיף רכיב וידאו ב- MEDIAL בכל מקום בו נמצא האייקון הזה במערכת: אנחנו בעיקר נמצא אותו בסרגל הכלים של עורך התוכן: על
במידה וברצונכם לערוך קובץ וידאו שהוטען באמצעות פעילות Medial, יש לעקוב אחר ההנחיות הבאות: בקורס, עברו למצב עריכה (לחיצה על העיפרון). בשורת פריט הוידאו, לחצו
בפטל, קיימת אפשרות לתייג את סוגי הפעילויות המועדפים עלינו בתוך לשונית "מועדף", המאפשרת למורה לגשת לסוגים אלו בקלות ובמהירות. הוספת סוג פעילות ללשונית מועדף יש
על מנת לבצע התאמות מיוחדות לתלמידים, יש להיכנס לפעילות, וללחוץ אפשרויות נוספות > הגדרות מותאמות: ניתן להגדיר התאמות מיוחדות באחת משתי הדרכים הבאות: הגדרות
פעילות מפות חשיבה מאפשרת להציג מידע בצורה גרפית של עץ עם צמתים לצורך סיעור מוחות, תיאור מושגים ותהליכים. להלן דוגמא לפעילות: הוספה והגדרת פעילות
סוגי בחנים קיימים 4 סוגי בחנים כברירת מחדל: 1. פעילות – במשימה לא יינתן ציון לתלמידים. במהלך המשימה לאחר הגשת תשובתם לשאלה, התלמידים יראו
במידה והוגדרו בקורס קבוצות, ניתן להגביל גישה למטלות שונות על פי הקבוצות שהוגדרו. בשלב הראשון עלינו לוודא שבמטלות מצב קבוצות פעיל. אפשור קבוצות במטלה כדי
שימושים נפוצים בהוראה לסוג פעילות "ענן מילים" ניתן לשלב פעילות מסוג "ענן מילים" בקורס לצרכי הוראה שונים. להלן דוגמאות נפוצות לשימוש בסוג פעילות זה: בדיקת
מעקב התקדמות היא רשימה של משימות ,לצד כל משימה מופיע מקום לסימון ,מטרת הפעילות היא לבצע את המשימות שברשימה ולסמן כל משימה שבוצעה, כדי שיתאפשר
במידה וברצונכם לשייך רק חלק מהתלמידים הרשומים לקורס לפעילות מסוימת, יש לבצע את הפעולות הבאות: שלבו את הפעילות בקורס וודאו שאתם נמצאים במצב עריכה בקורס.
ניתן להוסיף רכיב וידאו ב- MEDIAL בכל מקום בו נמצא האייקון הזה במערכת: אנחנו בעיקר נמצא אותו בסרגל הכלים של עורך התוכן: על
במידה וברצונכם לערוך קובץ וידאו שהוטען באמצעות פעילות Medial, יש לעקוב אחר ההנחיות הבאות: בקורס, עברו למצב עריכה (לחיצה על העיפרון). בשורת פריט הוידאו, לחצו
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן