סוג שאלה: יצירת שאלה פתוחה עם מחוון במשימה
רקע ומטרות שאלה פתוחה עם מחוון היא שאלה לבחירה במשימה(בוחן) מטרות יצירת שאלה פתוחה עם מחוון: תסייע למורה בניקוד התשובה
רקע ומטרות שאלה פתוחה עם מחוון היא שאלה לבחירה במשימה(בוחן) מטרות יצירת שאלה פתוחה עם מחוון: תסייע למורה בניקוד התשובה
הקדמה שאלה מסוג: מטריצה הינה סוג שאלה לבחירה ב "משימת / בוחן". מטרת השאלה: יצירת רצף שאלות / היגדים עבורם
הקדמה שאלה מסוג: "גליון נתונים + גרף (פתוחה)" היא שאלה פתוחה בה התלמיד יכול להזין נתונים בגיליון וממנו להפיק גרף
לאחרונה בוצע שדרוג בניראות ובחווית המשתמשים ברכיב בוחן/משימה בפטל. יש להדגיש כי אין שינויים באופן תפעול הרכיב! רק בניראות שלו.
הקדמה שאלת נוסחא מתמטית מאפשרת למורה להשתמש לשלב משתנים עם ערכים מוגרלים לתלמידים המבצעים את הבוחן / משימה. דוגמא לתצוגת
מנגנון רב-שיח (צ'אט) בשאלות מאפשר לתלמידים ולמורה לתקשר ולשאול את המורה שאלות, בעת מענה על המשימה. המנגנון מוצג לתלמידים בסרגל
כללי בביצוע משימה מוצג לתלמידים סרגל מידע בכותרת כל שאלה: בנוסף, בסיום ביצוע המשימה, התלמידים מקבלים עמוד סיכום ניסיון
כללי מנגנון הצגת,שמירת והדפסת משימה מעניק למורים הבונים משימה במערכת אפשרות לעבור באופן רציף (וללא מעברי עמודים וכד') בכל השאלות
כללי באפשרות המורים הבונים משימה בפטל, לבחור את אחד מסוגי ההגדרות המופיעות בראש העמוד. כל סוג המופיע ברשימה, מייצג רשימת
הקדמה שימוש במסך מפוצל מאפשר למורה להציג בבוחן/משימה את אחת השאלות בטור נפרד מיתר השאלות בעמוד. ניתן להגדיר את המיקום
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך ההרשמה.
סביבות התוכן פטל מופעלות על ידי המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע בהתאם לתנאי השימוש הקבועים בהן. התכנים פותחו על ידי מומחי המחלקה ("בדיקת צוות פטל") ועל ידי מורים ("בדיקת עמיתים"). בנוסף, הסביבות כוללות הצעות של מורים לפעילויות שונות ("מורים מציעים") וקישורים לאתרים חיצוניים נבחרים. האחריות על התכנים בסביבות פטל היא של המחלקה להוראת המדעים ו/או של כותבי התכנים, ו/או של האתר החיצוני, לפי העניין, כמפורט בתנאי השימוש. מומלץ להפעיל שיקול דעת בהחלטה כיצד לעשות שימוש בתכנים השונים ולקרוא בעיון את תנאי השימוש באתר.
לצורך קידום הוראת המדעים בישראל, חוקרי המחלקה להוראת המדעים עושים שימוש מחקרי בנתונים המצטברים בסביבות פטל והכל בהתאם לכללי אתיקה רלוונטיים ומדיניות הפרטיות של האתר.
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע