סוג שאלה: יצירת שאלה פתוחה עם מחוון במשימה
רקע ומטרות שאלה פתוחה עם מחוון היא שאלה לבחירה במשימה(בוחן) מטרות יצירת שאלה פתוחה עם מחוון: תסייע למורה בניקוד התשובה וביצירת מחוון אחיד לבדיקה. הניקוד
רקע ומטרות שאלה פתוחה עם מחוון היא שאלה לבחירה במשימה(בוחן) מטרות יצירת שאלה פתוחה עם מחוון: תסייע למורה בניקוד התשובה וביצירת מחוון אחיד לבדיקה. הניקוד
הקדמה שאלה מסוג: מטריצה הינה סוג שאלה לבחירה ב "משימת / בוחן". מטרת השאלה: יצירת רצף שאלות / היגדים עבורם ניתן להגדיר סולם תשובות זהה.
הקדמה שאלה מסוג: "גליון נתונים + גרף (פתוחה)" היא שאלה פתוחה בה התלמיד יכול להזין נתונים בגיליון וממנו להפיק גרף קווי, גרף עמודות או גרף
לאחרונה בוצע שדרוג בניראות ובחווית המשתמשים ברכיב בוחן/משימה בפטל. יש להדגיש כי אין שינויים באופן תפעול הרכיב! רק בניראות שלו. לפניכם 2 תמונות להמחשה (לפני-
הקדמה שאלת נוסחא מתמטית מאפשרת למורה להשתמש לשלב משתנים עם ערכים מוגרלים לתלמידים המבצעים את הבוחן / משימה. דוגמא לתצוגת שאלה לתלמיד: בשאלה זו, הערכים
מנגנון רב-שיח (צ'אט) בשאלות מאפשר לתלמידים ולמורה לתקשר ולשאול את המורה שאלות, בעת מענה על המשימה / בוחן. המנגנון מוצג לתלמידים בסרגל המידע של כל
כללי בביצוע משימה / בוחן, מוצג לתלמידים סרגל מידע בכותרת כל שאלה: בנוסף, בסיום ביצוע המשימה, התלמידים מקבלים עמוד סיכום ניסיון מענה: בתדריך זה נלמד
כללי מנגנון הצגת,שמירת והדפסת בוחן/משימה מעניק למורים הבונים בוחן/משימה במערכת אפשרות לעבור באופן רציף (וללא מעברי עמודים וכד') בכל השאלות של הפעילות ובתשובותיהם, וכן להפיץ
כללי באפשרות המורים הבונים משימה / בוחן בפטל, לבחור את אחד מסוגי ההגדרות המופיעות בראש העמוד. כל סוג המופיע ברשימה, מייצג רשימת הגדרות ייעודית שהוגדרה
הקדמה שימוש במסך מפוצל מאפשר למורה להציג בבוחן/משימה את אחת השאלות בטור נפרד מיתר השאלות בעמוד. ניתן להגדיר את המיקום שבו תוצג השאלה – בטור
רקע ומטרות שאלה פתוחה עם מחוון היא שאלה לבחירה במשימה(בוחן) מטרות יצירת שאלה פתוחה עם מחוון: תסייע למורה בניקוד התשובה וביצירת מחוון אחיד לבדיקה. הניקוד
הקדמה שאלה מסוג: מטריצה הינה סוג שאלה לבחירה ב "משימת / בוחן". מטרת השאלה: יצירת רצף שאלות / היגדים עבורם ניתן להגדיר סולם תשובות זהה.
הקדמה שאלה מסוג: "גליון נתונים + גרף (פתוחה)" היא שאלה פתוחה בה התלמיד יכול להזין נתונים בגיליון וממנו להפיק גרף קווי, גרף עמודות או גרף
לאחרונה בוצע שדרוג בניראות ובחווית המשתמשים ברכיב בוחן/משימה בפטל. יש להדגיש כי אין שינויים באופן תפעול הרכיב! רק בניראות שלו. לפניכם 2 תמונות להמחשה (לפני-
הקדמה שאלת נוסחא מתמטית מאפשרת למורה להשתמש לשלב משתנים עם ערכים מוגרלים לתלמידים המבצעים את הבוחן / משימה. דוגמא לתצוגת שאלה לתלמיד: בשאלה זו, הערכים
מנגנון רב-שיח (צ'אט) בשאלות מאפשר לתלמידים ולמורה לתקשר ולשאול את המורה שאלות, בעת מענה על המשימה / בוחן. המנגנון מוצג לתלמידים בסרגל המידע של כל
כללי בביצוע משימה / בוחן, מוצג לתלמידים סרגל מידע בכותרת כל שאלה: בנוסף, בסיום ביצוע המשימה, התלמידים מקבלים עמוד סיכום ניסיון מענה: בתדריך זה נלמד
כללי מנגנון הצגת,שמירת והדפסת בוחן/משימה מעניק למורים הבונים בוחן/משימה במערכת אפשרות לעבור באופן רציף (וללא מעברי עמודים וכד') בכל השאלות של הפעילות ובתשובותיהם, וכן להפיץ
כללי באפשרות המורים הבונים משימה / בוחן בפטל, לבחור את אחד מסוגי ההגדרות המופיעות בראש העמוד. כל סוג המופיע ברשימה, מייצג רשימת הגדרות ייעודית שהוגדרה
הקדמה שימוש במסך מפוצל מאפשר למורה להציג בבוחן/משימה את אחת השאלות בטור נפרד מיתר השאלות בעמוד. ניתן להגדיר את המיקום שבו תוצג השאלה – בטור
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן