העתקת / שכפול שאלות בין בחנים/משימות
על מנת לשכפל / להעתיק שאלות מבוחן/משימה אחת לאחרת, יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים: בבוחן/משימה, לחצו על "עריכת השאלות במשימה".
על מנת לשכפל / להעתיק שאלות מבוחן/משימה אחת לאחרת, יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים: בבוחן/משימה, לחצו על "עריכת השאלות במשימה".
לאחרונה בוצע שדרוג בניראות ובחווית המשתמשים ברכיב בוחן/משימה בפטל. יש להדגיש כי אין שינויים באופן תפעול הרכיב! רק בניראות שלו.
הקדמה סביבת עמיתים היא סביבה העומדת לרשות המורים כסביבה לשיתוף קורסים עם מורים עמיתים. מורים הרשומים לפטל יכולים להפעיל את
הקדמה עמידה בדרישות תקנות הנגישות בעת יצירת תוכן בכלל, ובפיתוח רכיבי למידה בפרט, מוגדרת בחוק כך שאנשים עם מוגבלויות יוכלו
הקדמה שאלת נוסחא מתמטית מאפשרת למורה להשתמש לשלב משתנים עם ערכים מוגרלים לתלמידים המבצעים את הבוחן / משימה. דוגמא לתצוגת
כללי מערכת פטל מאפשרת למורים להגדיר ולנהל את ציוני התלמידים בקורס. בתדריך זה נסקור את אופן ניהול הציונים, מיכולות בסיסיות
מנגנון רב-שיח (צ'אט) בשאלות מאפשר לתלמידים ולמורה לתקשר ולשאול את המורה שאלות, בעת מענה על המשימה. המנגנון מוצג לתלמידים בסרגל
כללי בביצוע משימה מוצג לתלמידים סרגל מידע בכותרת כל שאלה: בנוסף, בסיום ביצוע המשימה, התלמידים מקבלים עמוד סיכום ניסיון
כללי מנגנון הצגת,שמירת והדפסת משימה מעניק למורים הבונים משימה במערכת אפשרות לעבור באופן רציף (וללא מעברי עמודים וכד') בכל השאלות
כללי באפשרות המורים הבונים משימה בפטל, לבחור את אחד מסוגי ההגדרות המופיעות בראש העמוד. כל סוג המופיע ברשימה, מייצג רשימת
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך ההרשמה.
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע