דרכי הוראה אפשריות בקורס על: "אנרגיה בהיבט רב תחומי"
קורס אורך, המלווה את התלמיד לאורך שנות לימודיו בחטיבת הביניים.
קורס בסיום ההוראה בחטיבת הביניים (בכיתה ט'), בהיקף של לפחות 20 שעות.
הוראה מתוקשבת (אינטרנט).
הפנינג בית ספרי (או כיתתי), הכולל לדוגמה: משאל עם לגבי הקצאת משאבים לפיתוח מקורות אנרגיה אלטרנטיביים בישראל, במתכונת המתוכננת לפרויקט שבוצע בבית ספר קציר ברחובות.
תלמידים מפתחים משחקים המבוססים על מושגים מתחום האנרגיה, כמו לדוגמא: ניהול משאבי אנרגיה.