Aviran, E., Easa, E., Livne, S., & Blonder, R. (2020). Implementation of a personalized online learning system towards creating hybrid learning and teaching in chemistry classes. In Early warning systems and targeted interventions for student success in online courses (pp. 90-111). IGI Global.
Aviran, E., & Blonder, R. (2023). The Influence of Learning with an Online, Personalized Environment on Students’ Attitudes, Beliefs, and Outcomes. Journal of Science Education and Technology, 1-21.
אסף בר יוסף ובת-שבע אלון (2021). מנגנוני שיתוף בין מורים בסביבת PeTeL. האדם הלומד בעידן הדיגיטלי: ספר הכנס השישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס, 182-186.
Siani, M., & Yarden, A. (2022).
Introducing evolution of the human lactase gene using an online interactive activity.
The American Biology Teacher, 84(1), 16-21.
Ariely, M., Nazaretsky, T., & Alexandron, G. (2020). First steps towards nlp-based formative feedback to improve scientific writing in hebrew. In: Proceedings of The 13th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2020), pp. 565 – 568.
Bar, C., Dorfman, B. S., & Yarden, A. (2022). Introducing Authentic Datasets into the Biology Classroom: Teachers’ Considerations when Designing Digital Instruction Units. In Proceedings of the 16th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2022, pp. 227-234. International Society of the Learning Sciences.
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך ההרשמה.
סביבות התוכן פטל מופעלות על ידי המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע בהתאם לתנאי השימוש הקבועים בהן. התכנים פותחו על ידי מומחי המחלקה ("בדיקת צוות פטל") ועל ידי מורים ("בדיקת עמיתים"). בנוסף, הסביבות כוללות הצעות של מורים לפעילויות שונות ("מורים מציעים") וקישורים לאתרים חיצוניים נבחרים. האחריות על התכנים בסביבות פטל היא של המחלקה להוראת המדעים ו/או של כותבי התכנים, ו/או של האתר החיצוני, לפי העניין, כמפורט בתנאי השימוש. מומלץ להפעיל שיקול דעת בהחלטה כיצד לעשות שימוש בתכנים השונים ולקרוא בעיון את תנאי השימוש באתר.
לצורך קידום הוראת המדעים בישראל, חוקרי המחלקה להוראת המדעים עושים שימוש מחקרי בנתונים המצטברים בסביבות פטל והכל בהתאם לכללי אתיקה רלוונטיים ומדיניות הפרטיות של האתר.
© כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע