דרכי הוראה אפשרית לקורס בנושא "אנרגיה בהיבט רב תחומי"
עריכת ניסויים ותצפיות, במעבדה ובשדה;
עבודה בקבוצות קטנות, או עבודה יחידנית;
ניתוח מאמרי מדע פופולרי, מעיתונים כגון: "מדע", "לדעת", "גלילאו", "מדע פופולרי", "פי האטום";
צפייה בסרטים לימודיים וניתוח שלהם;
מעקב אחר קטעי עתונות רלבנטיים;
סיורים לימודיים במגדל השמש, במפעל אורמת ביבנה, בטבע (מכתש, נחל), בחוות רוח בגולן, בבריכת שמש בים המלח, בגן המדע במכון ויצמן, וכו'.;
שימוש בתיקשוב:
פעילויות מובנות עם גיליון אלקטרוני לעיבוד נתונים, כגון: "ניתוח צריכת החשמל הביתית של כל תלמיד, של האיזור, של המדינה, והשוואה בין מדינות מפותחות למדינות מתפתחות";
שימוש בלומדות, כגון: "תחנת הכוח" – מב"ט,
שימוש בהדמיות חופשיות מהאינטרנט, כמו באתר PhET.
ניתוח אירועים:
אירועים מן העבר, כגון: אסון הכור בצ'רנוביל; בעירת שדות הנפט בעירק;
אירועים אקטואליים – התלמידים יבחרו קטעי עתונות, חדשות וכו';