לוגו מכון ויצמן למדע

Scratch
עקרונות ומושגים במדעי המחשב דרך Scratch

בניווט מקלדת, יש ללחוץ על מקש האנטר לפתיחת תת התפריט
  • עמוד הבית
  • ספר לימוד
  • ארכיון תכניות לספר
  • מחקר
  • מידע
  • הורדות וקישוריות
  • אירועים
  • English
Scratch > מחקר

מחקר

פרסומים

  1. Meerbaum-Salant, O., Armoni, M., & Ben-Ari, M. (2011). Habits of programming in Scratch. In Proceedings of the 16th Annual SIGCSE Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, (ITiCSE11, Darmstadt, Germany), 168-172. 
  2. Meerbaum-Salant, O., Armoni, M., & Ben-Ari, M. (2013). Learning Computer Science Concepts with Scratch. Computer Science Education, 23(3), 239-264.
  3. Armoni, M., Meerbaum-Salant, O., & Ben-Ari, M. (2015). From Scratch to “Real” Programming. ACM Transactions on Computing Education, 14(4), 25:1-15.
  4. Statter, D., & Armoni. M. (2016). Teaching abstract thinking in introduction to computer science for 7th graders. In Proceedings of the 11th Workshop in Primary and Secondary Computing Education (WiPSCE2016, Münster, Germany), 80-83.
  5. Statter, D., & Armoni. M. (2017). Learning abstraction in computer science: a gender perspective. In Proceedings of the 12th Workshop in Primary and Secondary Computing Education (WiPSCE2017, Nijmegen, the Netherlands), 5-14.
  6. Statter, D, and Armoni, M. (2020). Teaching Abstraction in Computer Science to 7th Grade Students. ACM Transactions on Computing Education, 20(1), 8:1-37.

כלי המחקר שמתואר במאמר 2: שאלון מקדים, מבחן אמצע, מבחן סיום

כלי המחקר שמתואר במאמרים 4-6: מבחן מקדים,  מבחן סיום 2015 , מבחן סיום 2016

סביבת פיתוח תכנה Scratch

דוא"ל
michal.armoni@weizmann.ac.il
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • מפת אתר
  • צור קשר
©  All rights reserved to Department of Science Teaching , Weizmann Institute of Science
תפריט ראשי
  • עמוד הבית
  • ספר לימוד
  • ארכיון תכניות לספר
  • מחקר
  • מידע
  • הורדות וקישוריות
  • אירועים
  • English
Accessibility by WAH