שימוש בסיפור של מנדל כמארגן מקדים בהוראת נושא התורשה כדי לקדם את יכולת התלמידים לקשר בין הרמה המיקרוסקופית (דנ"א) לרמה המקרוסקופית (תכונה)
שם הפריט: שימוש בסיפור של מנדל כמארגן מקדים בהוראת נושא התורשה כדי לקדם את יכולת התלמידים לקשר בין הרמה המיקרוסקופית (דנ"א) לרמה המקרוסקופית (תכונה)
שם המחבר: אביטל אליאב
שימוש בג'יקסו כדוגמא ללמידה משתפת ככלי לקידום המיומנות של היכולת לקשר בין מאקרו למיקרו בקרב תלמידי כיתה ז'
שם הפריט: שימוש בג'יקסו כדוגמא ללמידה משתפת ככלי לקידום המיומנות של היכולת לקשר בין מאקרו למיקרו בקרב תלמידי כיתה ז'
שם המחבר: בת שבע לרנר
מיפוי הבדלים בהבנת היבטים שונים של טבע המדע (NOS), בין כיתה בבית ספר אנתרופוסופי העושה שימוש ב'היסטוריה ופילוסופיה של המדע' (HPS), לבין כיתה מבית ספר בו אין שימוש בפרקטיקה זו
שם הפריט: מיפוי הבדלים בהבנת היבטים שונים של טבע המדע (NOS), בין כיתה בבית ספר אנתרופוסופי העושה שימוש ב'היסטוריה ופילוסופיה של המדע' (HPS), לבין כיתה מבית ספר בו אין שימוש בפרקטיקה זו
שם המחבר: אמיר וסר
למידה מתוך תיקון טעויות
שם הפריט: למידה מתוך תיקון טעויות
שם המחבר: אודליה מרי
השפעת למידה עצמאית על תפיסת רעיון המדרג הביולוגי ברמות חשיבה גבוהות בקרב תלמידות בכיתה ז'
שם הפריט: השפעת למידה עצמאית על תפיסת רעיון המדרג הביולוגי ברמות חשיבה גבוהות בקרב תלמידות בכיתה ז'
שם המחבר: נעם בן ארי
השפעת השימוש בלמידה מרווחת ככלי להוראת הנושא מערכת ההובלה, על ההבנה והמוטיבציה של תלמידי כיתה ז'
שם הפריט: השפעת השימוש בלמידה מרווחת ככלי להוראת הנושא מערכת ההובלה, על ההבנה והמוטיבציה של תלמידי כיתה ז'
שם המחבר: עדנה חגי
פתירות משוואות של מעלות נמוכות
שם הפריט: פתירות משוואות של מעלות נמוכות
שם המחבר: סרג'י לייקין
עקמומיות של עקומה במישור האוקלידי בדיסציפלינה והקשרה להוראת המתמטיקה בחט"ע
שם הפריט: עקמומיות של עקומה במישור האוקלידי בדיסציפלינה והקשרה להוראת המתמטיקה בחט"ע
שם המחבר: יפעת משה תורג'מן
עריכת ביוחקר כיתתי באמצעות למידה שיתופית בסביבת WIKI
שם הפריט: עריכת ביוחקר כיתתי באמצעות למידה שיתופית בסביבת WIKI
שם המחבר: תרצה גדרון
לוגריתמים, מלוחות לפונקציות
עבודת גמר בנושא הרקע ההיסטורי להמצאת הפונקציה הלוגריתמית - מראשית המצאתו, המצאת הלוחות הלוגריתמיים ופיתוח המושג עד להגדרתו כיום והשימוש בלוגריתמים לפיתוח מודלים בפיסיקה. כמו כן העבודה תציג שלוש דרכים שונות להצגת הפונקציה הלוגריתמית: כפונקציה הפוכה לפונקציה מעריכית, כפונקציה המקיימת אקסיומות של מערכת L ושיטת אנליזה נומרית.
Page 7 of 60 «...56789...»