מושבים מקבילים | 12:15-10:45

מושב 1

יו"ר שרה אקונס

פעילות מקוונת במעבדה
נורית דקלו
מעכבי בעירה
ד"ר עירית ארנן וד"ר רעית גרליץ
התאמת רצף הוראת נושא חומצות ובסיסים על פי עקרונות הנוירופדגוגיה
ד"ר אינה שוורץ-סרברו, ד"ר אמיר תכלת, אסתי זמלר ובתיה שר
הערכה מרחוק

ד"ר שולמית עציוני

מושב 2

יו"ר ד"ר דבורה קצביץ

הסיפור של פטל בעיני המחקר
אהוד אבירן
במבה מדליקה
נורית שריקי
חלבונים אינטראקטיביים – פרוייקט סיכום בביוכימיה


ד"ר דנה שחייני

תלקיט למעבדת החקר


חנין בשארה

מושב 3

יו"ר שי שחר

שאלות מורכבות ואינטראקטיביות בסביבת פטל
ד"ר ראיד שורוש
מצטרפים למיני מחקר רמה 3
יונת שמאי וענת פלדנקרייז
מה בקופסה?
  ד"ר רותם-שירה מרום
יצירת עניין ומוטיבציה ללימוד כימיה באמצעות פרוייקט פודקאסטים
איציק ארוך

מושב 4

יו"ר דוד אלטשולין

3 סיבות לניהול תיקי מעבדה בפטל


ד"ר שרון גלר וחלי בוכריס

מפת חשיבה דיגיטלית – MIRO


מיכל שרמן-נקש

מציאת קבועי דיסוציאציה (pKa) של חומצות חלשות באמצעות גרפי נגזרות של טיטרציה פוטנציומטרית חומצה-בסיס
נחום סטולר
מציאת החוזקות ושימוש בהן לצורך בניית ידע
ד"ר רות ולדמן