רצף הוראה מהירות-תאוצה
שם הפריט: רצף הוראה מהירות-תאוצה
שם המחבר: אופיר בן אילוז, בועז וילון, עידו פורת
קינמטיקה – קשר בין מהירות לתאוצה
שם הפריט: קינמטיקה – קשר בין מהירות לתאוצה
שם המחבר: אסלאם אבו רביע, אירית פיין
כשסרטון אחד שווה מליון מילים
שם הפריט: כשסרטון אחד שווה מליון מילים
שם המחבר: ז'אנה אוסיפוב, עידית זילברמן
תעלומת הנויטרינו
שם הפריט: תעלומת הנויטרינו
שם המחבר: תמרה קוליקוב, אורית מרחבקה
שילוב סוגיות של אתיקה ואחריות בהוראת הנושא: "פלסטיק והשפעתו על הסביבה" בשילוב הערכה חלופית באמצעות בניית תערוכה
שם הפריט: שילוב סוגיות של אתיקה ואחריות בהוראת הנושא: "פלסטיק והשפעתו על הסביבה" בשילוב הערכה חלופית באמצעות בניית תערוכה
שם המחבר: גלית בראל
שילוב "מפת מושגים" ככלי הוראה והערכה בנושא "מבנה האטום"
שם הפריט: שילוב "מפת מושגים" ככלי הוראה והערכה בנושא "מבנה האטום"
שם המחבר: ורד כבשנה ברטל
שילוב הטכניקה החדשנית "ניקוי עצמי" self-cleaning בכיתה י"א, כמבנה מארגן של הנושאים: מבנה וקישור, חומרים הידרופוביים, חומרים הידרופיליים וחמצון חיזור
שם הפריט: שילוב הטכניקה החדשנית "ניקוי עצמי" self-cleaning בכיתה י"א, כמבנה מארגן של הנושאים: מבנה וקישור, חומרים הידרופוביים, חומרים הידרופיליים וחמצון חיזור
שם המחבר: חנין בשארה
השפעת הוראת פדגוגיה מבוססת על דרמה (Drama-Based Pedagogy – DBP) ביחידת מעבדת החקר בכימיה, על מוטיבציית התלמיד בלימודי הכימיה
שם הפריט: השפעת הוראת פדגוגיה מבוססת על דרמה (Drama-Based Pedagogy – DBP) ביחידת מעבדת החקר בכימיה, על מוטיבציית התלמיד בלימודי הכימיה
שם המחבר: לאה (לייקה) גרנות
הוראת המבנה החלקיקי באמצעות קונפליקט קוגניטיבי, במטרה לשנות תפיסות קודמות של הנושא
שם הפריט: הוראת המבנה החלקיקי באמצעות קונפליקט קוגניטיבי, במטרה לשנות תפיסות קודמות של הנושא
שם המחבר: בת שבע צוק-רן
תופעת המנהור (חלק תיאורטי)
שם הפריט: תופעת המנהור (חלק תיאורטי)
שם המחבר: אהרון לבירם, אלי דניאל
Page 6 of 60 «...45678...»