• צרו קשר
  • English
לוגו המחלקה להוראת המדעים
  • אודות
  • סגל
    • מדענים
    • סגל מדעי
    • מתמחים
    • בתר-דוקטורנטים
    • דוקטורנטים
    • מסטרנטים
    • חברי צוות
    • צוות מינהלי
  • מחקר ופיתוח
    • התפתחות מקצועית של מורים
    • תהליכים אפקטיביים בלמידה והוראה
    • הערכה
    • פיתוח חומרי למידה
    • למידה והוראה של תחומי התוכן
    • הוראת תלמידים מיוחדים
    • אוריינות מדעית
    • סביבות למידה
  • תחומי דעת
    • מתמטיקה
    • פיזיקה
    • כימיה
    • מדעי החיים
    • מדעי כדור הארץ והסביבה
    • מדעי המחשב
    • מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים
    • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
    • שיטות חישוביות בניתוח למידה (Learning Analytics)
  • מחקרי סטודנטים
    • תקצירי עבודות דוקטורט
    • תקצירי עבודות מאסטר
  • למועמדים
    • לימודים לתואר שני
    • לימודים לתואר שלישי
    • לימודים לתעודת הוראה
    • תוכנית רוטשילד-ויצמן
  • למורים
    • מרכזי מורים ארציים
    • חומרי למידה והוראה
    • קהילות מורים

פרויקטים

עמוד הביתתחומי דעתחינוך מדעי אינטר-דיסציפלינריפרויקטים

  • וולדורף – מה ניתן ללמוד מלמידה חוויתית בגישה התפתחותית של בתי ספר בשיטת וולדורף אשר יכול לשפר את הוראת המדעים בבתי ספר רגילים?
  • חקר מוטיבציה – פיתוח כלים למדידת מגוון היבטים אישיים וגורמים סביבתיים המשפיעים על המוטיבציה ללמידת מדעים, בתוך בית הספר ומחוצה לו
  • כיצד עקביות בתוכנית הלימודים מקדמת הבנה של מושגים מתחומי ידע שונים (IQWST)?
  • שלבי הוראת אנרגיה- פיתוח שלבי הוראת אנרגיה מכיתה א' עד י"ב כולל כלי הערכה, רמות הבנה, מבנים משתנים, תופעות מרכזיות ומרכיבי תוכנית הלימודים.

חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי

  • סגל
  • פרויקטים
 

  Add Copyright in Wordpress Dashboard: Appearance > Customize
  • מפת האתר
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
שינוי גודל גופנים
ניגודיות