• צרו קשר
  • English

המחלקה להוראת המדעים

    MENUMENU
    • אודות
    • סגל
      • מדענים
      • מתמחים
      • בתר-דוקטורנטים
      • דוקטורנטים
      • מסטרנטים
      • יועצים, מהנדסים ועובדי מעבדה
      • צוות מינהלי
    • מחקר ופיתוח
      • התפתחות מקצועית של מורים
      • תהליכים אפקטיביים בלמידה והוראה
      • הערכה
      • פיתוח חומרי למידה
      • למידה והוראה של תחומי התוכן
      • הוראת תלמידים מיוחדים
      • אוריינות מדעית
      • סביבות למידה
    • תחומי דעת
      • מתמטיקה
      • פיזיקה
      • כימיה
      • מדעי החיים
      • מדעי כדור הארץ והסביבה
      • מדעי המחשב
      • מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים
      • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
      • שיטות חישוביות בניתוח למידה (Learning Analytics)
    • מחקרי סטודנטים
      • תקצירי עבודות דוקטורט
      • תקצירי עבודות מאסטר
    • למועמדים
      • לימודים לתואר שני
      • לימודים לתואר שלישי
      • לימודים לתעודת הוראה
      • תוכנית רוטשילד-ויצמן
    • למורים
      • מרכזי מורים ארציים
      • חומרי למידה והוראה
      • קהילות מורים

פרויקטים

עמוד הביתתחומי דעתחינוך מדעי אינטר-דיסציפלינריפרויקטים

  • וולדורף – מה ניתן ללמוד מלמידה חוויתית בגישה התפתחותית של בתי ספר בשיטת וולדורף אשר יכול לשפר את הוראת המדעים בבתי ספר רגילים?
  • חקר המוטיבציה ללמוד מדעים בתוך ביה"ס ומחוצה לו
  • גישה חדשה להוראת האנרגיה בחט"ב ובתיכון

חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי

  • סגל
  • פרויקטים
 

  © כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע
  • מפת האתר
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • צרו קשר
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • איפוס
  • מפת אתר