צרו קשר
English
MENU
MENU
אודות
סגל
מדענים
מתמחים
בתר-דוקטורנטים
דוקטורנטים
מסטרנטים
יועצים, מהנדסים ועובדי מעבדה
צוות מינהלי
מחקר ופיתוח
התפתחות מקצועית של מורים
תהליכים אפקטיביים בלמידה והוראה
הערכה
פיתוח חומרי למידה
למידה והוראה של תחומי התוכן
הוראת תלמידים מיוחדים
אוריינות מדעית
סביבות למידה
תחומי דעת
מתמטיקה
פיזיקה
כימיה
מדעי החיים
מדעי כדור הארץ והסביבה
מדעי המחשב
מדע וטכנולוגיה בחטיבת הביניים
חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
שיטות חישוביות בניתוח למידה (Learning Analytics)
מחקרי סטודנטים
תקצירי עבודות דוקטורט
תקצירי עבודות מאסטר
למועמדים
לימודים לתואר שני
לימודים לתואר שלישי
לימודים לתעודת הוראה
תוכנית רוטשילד-ויצמן
למורים
מרכזי מורים ארציים
חומרי למידה והוראה
קהילות מורים
פרויקטים
עמוד הבית
תחומי דעת
חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
פרויקטים
וולדורף – מה ניתן ללמוד מלמידה חוויתית בגישה התפתחותית של בתי ספר בשיטת וולדורף אשר יכול לשפר את הוראת המדעים בבתי ספר רגילים?
חקר המוטיבציה ללמוד מדעים בתוך ביה"ס ומחוצה לו
גישה חדשה להוראת האנרגיה בחט"ב ובתיכון
פתח סרגל נגישות
כלי נגישות
הגדל טקסט
הקטן טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
איפוס
מפת אתר