- וולדורף – מה ניתן ללמוד מלמידה חוויתית בגישה התפתחותית של בתי ספר בשיטת וולדורף אשר יכול לשפר את הוראת המדעים בבתי ספר רגילים?
- חקר מוטיבציה – פיתוח כלים למדידת מגוון היבטים אישיים וגורמים סביבתיים המשפיעים על המוטיבציה ללמידת מדעים, בתוך בית הספר ומחוצה לו
- כיצד עקביות בתוכנית הלימודים מקדמת הבנה של מושגים מתחומי ידע שונים (IQWST)?
- שלבי הוראת אנרגיה- פיתוח שלבי הוראת אנרגיה מכיתה א' עד י"ב כולל כלי הערכה, רמות הבנה, מבנים משתנים, תופעות מרכזיות ומרכיבי תוכנית הלימודים.